Saturday, August 17, 2013

Bir Zamanlar-En Iyileriyle Karma Türkçe Pop 3 (2007)



Tracklist: 

1. Ajda Pekkan-Yere Bakan Yürek Yakan 
2. Seyyal Taner-Son Verdim Kalbimin İşine 
3. Sevda Karaca-Tanımazsın Beni 
4. Yasemin Kumral-Bim Bam Bom 
5. Füsun Önel-Senden Başka 
6. Güzin & Baha-Gençlik Başımda Duman
7. Sezen Aksu-Seni Gidi Vurdumduymaz 
8. İbo-Benim Balonlarım Vardı 
9. Ayça Ve Elma Şekerleri-Küçük Kız 
10. Atilla Atasoy & Ayse Mine-Bir Gün Beni Ararsan 
11. Coşkun Demir-Sen Bensiz Ben Sensiz 
12. Nil Burak-Gözünüz Aydın 
13. Nükhet Duru-Söyletme Beni 
14. Ayla Dikmen-Anlamazdın 
15. Ersan Erdura-Çocuk Gözler 
16. Tülay Özer-Büklüm Büklüm 
17. Behiye Aksoy-Kara Sevda 
18. Salim Dündar-Aynalar 
19. Cumhur-Sen Aslı'dan Da Güzelsin 
20. Nazan Şoray-Hal Hal 
21. Aydın Tansel-Günler Aylar



No comments:

Post a Comment